Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu Seminer Düzenlendi
Elazığ Belediyesi, personeline yönelik Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele konulu seminer düzenledi.
Elazığ Belediyesi, personeline yönelik 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele' konulu seminer düzenledi.
Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından belediye personelinin bilgilendirmeye yönelik eğitim seminerleri devam ediyor. Bu kapsamda, şiddetin toplumun temel taşı aile üzerindeki etkilerinin vurgulandığı 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele' semineri gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonunda düzenlenen seminere belediye personeli katılım sağladı. Elazığ Aile Ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından gerçekleştirilen seminerde Eğitimci Adnan Tügen, şiddetin tanımı, türleri, nedenleri, kadın ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları hakkında katılımcılara bilgiler verdi. Ayrıca toplumsal cinsiyet eşitliği, farkındalık artırma ve şiddetin önlenmesine yönelik konuların ele alındığı seminerde katılımcılara, şiddetin önlenmesinde eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının rolü de anlatıldı.
Elazığ Belediyesinden yapılan açıklamada, 'Personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerleri aralıksız sürüyor. Eğitimlerle farkındalığın oluşturularak toplumsal sorumluluk bilincinin artırılması hedefleniyor' ifadelerine yer verildi.